niedziela, 10 lutego 2013



Dzisiaj miałam okazje być na chrzcinach,więc przedstawię Wam mój dzisiejszy outfit.Pierwszy raz odważyłam się założyć kozaczki na szpilce,było to dla mnie trudne nie dlatego ze np. nie umiem chodzić na wysokich butach,ale pewnie zauważyliście,że jestem bardzo wysoka.Muszę przyznać,że spodobało mi się!Moje nogi stały się dłuższe i zgrabniejsze.Na pewno będę nosiła szpilki w liceum,co z tego ze mam 180, najważniejsze jest to żebym ja czuła się dobrze!Przepraszam Was,że w ostatnich dniach dodaje wszystko z kamerki ,ale laptop zepsuty a ja nie mam kabelka do aparatu, bądzcie cierpliwi wynagrodze to.




                             

                            

                              



                   


                            


                          






Spódniczka:Mohito
Koszula:New Yorker
Buty:Kazar (były siostry obecnie są już moje:*)
Torebka:Korab (mamy)
Bransoletka: prezent od siostry
Pierścionek:allegro


XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz