poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wildfox

Hej! Ostatnio nie miałam na nic czasu i tak zaniedbywałam bloga, ale oto koniec semestru, ocenki poprawione i w szkole luzy, więc mogę zacząć coś działać :D W niedzielę byłam na sesji w stylu Wildfox :D Miałam iść z Magdą, ale biedna się rozchorowała :( Mam nadzieję, że niedługo uda nam się razem wyskoczyć i cyknąć parę ujęć! A teraz zapraszam was do obejrzenia wyników sesji: 


















sweter - Mango
spodenki - LEE 
zakolanówki - Gatta
trampki - Converse
czapka - właśność fotografa
bransoletka - New Yorker

Zdjęcia robiła Ania Rajewska :) Bardzo dziękuję za sesję :* 

Troszkę zdjęć wyszło, ale nie mogłam się zdecydować, które dodać, więc dodałam prawie wszystkie .

3 komentarze:

  1. HEHEHEHH NIE NO SUPER SESJE JESTEM POD WIELKIM WRAŻENIEM !!!!!!!!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrazeniem rowniez !!! <3333333333333333

    OdpowiedzUsuń