środa, 2 stycznia 2013

Sylwester



 Dużo by tu pisać sylwester był super<3 Dziękuje dziewczynom, że chciały go spędzić ze mną.W sumie to impreza była  prawie do rana,jedzonko,muzyka aaa! Czemu to tak szybko zleciało?
Macie jakieś postanowienia noworoczne?Jak zauważyłam postanowienia i tak są na nic.Rozmawiam z koleżankami to większość chce lepiej się odżywiać,zgubić kilka kilogramów,ćwiczyć jak najczęściej .Serdecznie im tego życzę,zobaczymy czy to zostanie zrealizowane:)Jednak ja myślę,że trzeba postawić sobie jakieś cele i dążyć do ich spełnienia...
A tutaj kilka zdjątek z tego magicznego wieczoru
















Bluzka: Stradivarius
Spódniczka: Mohito
Rajstopy: Gatta


Mam nadzieje, że dziewczyny się na mnie nie wkurzą za zdjęcia!
A ja wam życzę wszystkiego dobrego,szczęścia,zdrowia,miłości i ciepła aby ten rok był lepszy od poprzedniego.


XOXO



2 komentarze: