wtorek, 20 listopada 2012

u Magdy

Czas się spiąć do nauki. Egzamin zbliża się wielkimi krokami, niedługo próbne. Nie ma już czasu na obijanie się. Trzecia klasa to już nie jakieś olewanie. Bardzo żałuję, że w drugiej i na początku trzeciej klasy zawaliłam naukę do tego stopnia, że teraz każdy nauczyciel uważa, że jestem  nieukiem. Ja jestem po prostu leniwa. Zawiodłam swoich rodziców, siebie... A przecież stać mnie na więcej, tylko muszę chcieć. Dlatego oto pisze tutaj nowa Ania, która od paru dni uczy się, odrabia prace domowe (może nie wszystkie i nie wszystkiego, ale staram się). Dążę do swojego celu małymi kroczkami, ale niedługo go zdobędę. Wierzę w to.

Tutaj macie moje zdjęcia z piątku, gdy byłam u Magdy:






koszulka - Cubus
kurteczka - Zara (własność Magdy)
spodenki - Lee dye
buty - Vans
czapka - Carhartt


XOXO

1 komentarz:

  1. oj, lubie! fajnie skomponowane;)
    http://gosiszastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń