poniedziałek, 26 listopada 2012

Nasze ulubione seriale

Dzisiaj taki wspólny post mój i Magdy o naszych ulubionych serialach <3

Kilka słów od Magdy:

Jestem typową serialowiczką tak nazwały mnie dziewczyny a to dlatego,że jak zapewne się domyślacie bardzo lubie oglądać seriale i troche ich jest (sama zaczynam się przerażać:o).
Jednym z moich ulubionych jest Gossip Girl polega on na tym,że tajemnicza Plotkara opisuje na swoim blogu wszystko, co dzieje się u elity Upper East Side.Nigdy nie spodziewałam się,że może to aż tak wkręcic może to dlatego,że bardzo lubie mode a tam są wyśmienite stylizacje a noi oczywiście Chuck Bass..<3 Wiec zachęcam to oglądania.










Chair <3 najcudowniejsza para <3


A teraz kilka słów ode mnie:

Ja także uwielbiam GG, ale drugi serial, w którym jestem po prostu zadurzona to Pretty Little Liars. Teraz czekamy razem z Magdą na kolejny odcinek! 
Serial opowiada o losach czterech przyjaciółek, które łączą sekrety i jedna wspólna zmarła przyjaciółka Alison. Niestety jest drużyna, tzw. A-Team, którzy chcą je wyeliminować lub zniszczyć im psychikę.Spencer, Aria, Hanna i Emily, główne bohaterki, stawiają im czoła i próbują rozwikłać zagadkę. 
Nie polecam oglądać, gdy ktoś ma słabe nerwy lub na noc :) serial jest na prawdę straszny.


Wszystkie cztery Kłamczuchy :)
Od lewej: Hanna, Emily, Aria, Spencer




Ali


Cała ekipa PLL 
Od lewej: Toby, Wesley, Garrett, Ezra, Alison, Emily, Aria, Spencer, Hanna, Mona, Jason, Lucas, Caleb i Noel.

Na dzisiaj to wszystko, do następnego postu! 


XOXO

2 komentarze:

  1. Zostałyście nominowana do Liebster Award. Więcej na blogu: http://pff-aik.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam gossip ! widziałam 5 sezonów a w najbliższym czasie mam nadzieję ,że zobaczę 6 ^^

    OdpowiedzUsuń