niedziela, 6 kwietnia 2014

Warsaw Fashion Weekend

Kolejny raz miałam okazję uczestniczyć w WFW.Jest to dla mnie niezwykłe wydarzenie dzięki,któremu udało mi się poznać nowych ludzi,wziąć udział w  pokazach wspaniałych polskich i duńskich projektantów jak i zaczerpnąć inspiracji.

Strój.

Sportowa elegancja- jak u mnie rzadkość jednak w piątek postanowiłam zaszaleć :) Połączenie eleganckiej marynarki,sportowych butów i kopertówki świetnie się sprawdziło!Jak Wam się podoba?Dajcie znać w komentarzach.Relacja z pokazów w najbliższym czasie.
Zachęcam do śledzenia mnie na instagramie

Tutaj-macie post z WFW-pazdziernik.








Bluzka:Trend Station
Spodnie:New Torker
Marynarka:Mohito
Buty:Converse
Torebka:Korab
Kolczyki: Handmade


26 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądałaś;d Zazdroszczę, że mogłaś tam być :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ten odcień pomarańczu. Widać, że odpowiada Twojej osobowości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez bardzo podoba się ten pomarańcz. ciekawe połączenie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing look... lovely jacket!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. thx bardzo:)


    ps. zachęcam do wspólnej obserwacji bloga/facebooka , jeśli miała byś ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszcze, ze mialas okazje tam byc !!

    Pozdrawiam cieplutko ;))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden mocny akcent w stylizacji wystarczy :D ta marynarka to bomba ! Świetna jest, zwłaszcza w połączeniu z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Sportowa elegancja to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna marynarka, ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a great look! Love that jacket!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka - genialny kolor ! Super wyglądałaś !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna marynarka;]
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;*
    http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę udziału w takim wydarzeniu ;) świetny kolor marynarki <3

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/04/elegant.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na jakąś nową noteczkę;d;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja!
    Obserwuje, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądałaś świetnie! mega energetyzująca marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka świetna ! :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie Ci w pomarańczy!! ;) oczywiście obserwuję.
    Zapraszam do komentowania i obserwacji!

    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń