sobota, 30 listopada 2013

Agnieszka Maciejak - pokaz kolekcji "Chrysalis"

O Agnieszce Maciejak było cicho do ubiegłego tygodnia.Ostatnią jej kolekcję mogliśmy obejrzeć rok temu.Jednak niewiele się zmieniło, projekty Maciejak są nadal bardzo kobiece,opięte a kolorystyka wyrazista i seksowna :)Przeważa czerń, ale projektantka skontrastowała ją z bielą i krwistą czerwienią.Nowa miłość Agnieszki - kolor wzburzonych emocji i namiętności. Na koniec pokazu pojawiły się sukienki ozdobione taśmami drobnych falbanek, a zaskakujący finał wprowadził zupełnie inną estetykę.















Zródło: Elle

20 komentarzy:

  1. Ładnie tutaj u Ciebie :)
    Co byś powiedziała na wspólną obserwację ? (napisz u mnie)
    Zapraszam do siebie :*
    Proszę bardzo o poklikanie w linki w poście :)
    Będę naprawdę bardzo wdzięczna i na pewno się odwdzięczę jak będzie trzeba :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć jej legginsy...
    Dzięki za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre elementy naprawdę ciekawe :). Podoba mi się szczególnie kolorystyka.

    Interesowałaby Cię wzajemna obserwacja? www.zwyklastronazycia.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cała kolekcja bardzo przypadła mi do gustu i jestem pod wrażeniem :) Chętnie zobaczyłabym tego typu rzeczy w swojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie i z pazurem! Podoba mi się :)
    miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, totalnie nie podoba mi się ta kolekcja.. może tylko czarny żakiet.. ale ja jestem fanką prostych, skromnych rzeczy, klasyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. maciejak jest boska!
    podziwiam ją od lat i zasługuje na olbrzymie uznanie.


    pozdrawiam cieplutko! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrigada! ;)

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kolekcja, białe futro jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely :)

    We could follow each other if you want :)

    Find me here and let me know,

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolekcja!
    Zapraszam Cię na Giveaway:)!
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  12. moja koleżanka z klasy szła w tym pokazie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a cool collection, I really love those black dress!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna kolekcja ! ;)

    ps. Klikniesz u mnie w linki persunmall ? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś do mnie ta kolekcja nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja jest w moich ulubionych kolorach :)
    Bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!

    niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie posty! warto mowic o naszych projektantach!
    obserwuję i zachęcam do tego samego!;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń